9:47 am - Tue, Oct 21, 2014
400 notes
laughingsquid:

Wonderful Origami Art by Ross Symons
9:24 pm - Mon, Oct 20, 2014

On that note All Delighted People is so awesome

9:18 pm
3 notes

Whenever I’m having trouble with a creative thing I ask myself what Sufjan would do and everything is okay after that

3:48 pm
127,348 notes

(Source: nutstradamus, via babb1e)

10:04 am - Sun, Oct 19, 2014
3 notes
From the Air.

From the Air.

2:26 am - Fri, Oct 17, 2014
2 notes
Took a selfie on my bike a while back #yolo

Took a selfie on my bike a while back #yolo

1:55 am

jonniefast replied to your post: Ugh why is finding an apartment that i…

just live in your sweet sweet car

I don’t know if I can live in a bike but that’s all I got :/

1:55 am

satupandbegged replied to your post: Ugh why is finding an apartment that i…

u seriously just gotta sacrifice ;( or find some roomies. which is also a sacrifice.

Yeah, I guess you’re right I just don’t wanna sacrifice :( I’m fine with roommates it’s just like right now all the listings I can find are in exactly the part of the city that I don’t wanna live in, not because it’s a bad neighborhood or anything I’ve just lived there before and have a lot of bad vibes associated with that place y’know

9:44 pm - Thu, Oct 16, 2014
3 notes

Ugh why is finding an apartment that is both within my price range and not shitty so hard 

4:56 pm
2 notes

The new 4! Comp is finally out! It has a bunch of songs from a great collection of artists and I’m really psyched to be included among them. Check it out Wooooooooooo

Following
Likes
More Likes
Install Headline